Препоръчвам, препоръчваш
+4
rdmn
Ками
pavlina_
mayass
8 posters
Страница 1 от 2 • 1, 2
- rdmnопитен преводач
- Брой мнения : 645
Дата на присъединяване : 31.12.2011
Години : 48
Местожителство : София
Препоръчвам, препоръчваш
Вто 6 Сеп - 14:15
На последното събиране на форума стана дума, че нямаме тема за препоръки, за филми и сериали, които са ни на сърце, един вид личен списък "Must watch!".
И понеже във форума виждам много нови имена, а две от тях се оказа, че не са гледали някои страхотни (не само според мен) филми, реших да споделя заглавията и да ги препоръчам на всеки, който ги е пропуснал.
На първо място слагам филма Daisy (2006)
Прекрасен сценарий, режисура, игра, почти всичко. Между другото, идеи от филма забелязвам да се взаимстват в разни продукции. Става ми едно горчиво-сладко когато попадна на такъв момент.
Още един много лиричен и топъл филм. За младост, светулки и разбира се, любов.
The Classic (2003)
Може би някои от вас ще се стреснат от годината, но повярвайте ми, филмът е толкова красив, че времето минава неусетно. За да бъда реалист все пак, си мисля че наистина не е съвсем подходящ за най-младите потребители, няма да усетят някои от нюансите, които го правят уникален. Но въпреки това го препоръчвам!
Една от любимите ми романтични сцени в киното ever )))
Последния от списъка ми е More Than Blue (2009)
Трябва да ви призная, че дълго време го подминавах, заради главния и не знам защо бях решила, че е филм за море (море? МОРЕ???). Ами не е морски.
Прекрасна романтична история, разказана по корейски с много емоции и изненадваща развръзка.
Засега това от мен. Очаквам вашите лични "Must watch" филми.
- Камимладши преводач
- Брой мнения : 484
Дата на присъединяване : 12.12.2013
Години : 33
Местожителство : Трявна
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Вто 6 Сеп - 19:03
Данче, мила, аз друго имах предвид с темата, но нищо.
Да дам рамо на японския фронт. Това са някои от любимите ми японски драми. На тези, които имат теми им слагам линк към темите. За останалите - ще се постарая да направя такива.
1. Boku no Ita Jikan (2014) - няма как да опиша емоциите, които избиха, докато гледах тази драма. Плаках, смях се, радвах се с героите. Определено ми остави траен спомен.
2. N no Tame ni (2014) - за почитателите на съспенса. Държа ме на тръни докрая. Страхотен Масатака. Не вярвам как може някой родител да се отнесе така с детето си.
3. Bloody Monday (2008) - друго задължително за ллюбителите на кримито.
4. Gokusen (2002) - ако не сте го гледали - грешка. Янкуми разбива. Определено първи сезон ми беше любим. А, ако обичате да четете манга не пропускайте да я прочетете.
5. My Boss, My Hero (2006) - Нагасе Томоя се вихри тука. Много хил, много нещо с героя му гангстер, представящ се като ученик.
6. Marumo no Okite (2011) - много мило и прекрасно. Показва, че кръвната връзка не е важна, когато става дума за семейство.
7. Soratobu Kouhoshitsu (2013) - прекрасна романтична драма, толкова недооценена според мен.
8. Karamazov no Kyodai (2013) - падате ли си по съспенси - гледайте го.
9. Unubore Deka (2010) - пак Нагасе Томоя, но не се сдържах да не препоръчам Уноборе. Икута Тома и Канаме Джун също са кюпа.
10. Kazoku Game (2013) - поредната поучителна драма.
11. Ashita, Mama ga Inai (2014) - с тези дечица толкова мъчно ми стана. Ашида Мана е невероятна.
И едно тайландско за цвят:
12. The Teacher's Diary (2014) - ако си мислите, че това е типичната тайландска романтична комедия - грешите. Филмът е много по-дълбок.
Засега тези. Ако излезе още нещо ще попълвам своеобразно списъка.
Да дам рамо на японския фронт. Това са някои от любимите ми японски драми. На тези, които имат теми им слагам линк към темите. За останалите - ще се постарая да направя такива.
1. Boku no Ita Jikan (2014) - няма как да опиша емоциите, които избиха, докато гледах тази драма. Плаках, смях се, радвах се с героите. Определено ми остави траен спомен.
2. N no Tame ni (2014) - за почитателите на съспенса. Държа ме на тръни докрая. Страхотен Масатака. Не вярвам как може някой родител да се отнесе така с детето си.
3. Bloody Monday (2008) - друго задължително за ллюбителите на кримито.
4. Gokusen (2002) - ако не сте го гледали - грешка. Янкуми разбива. Определено първи сезон ми беше любим. А, ако обичате да четете манга не пропускайте да я прочетете.
5. My Boss, My Hero (2006) - Нагасе Томоя се вихри тука. Много хил, много нещо с героя му гангстер, представящ се като ученик.
6. Marumo no Okite (2011) - много мило и прекрасно. Показва, че кръвната връзка не е важна, когато става дума за семейство.
7. Soratobu Kouhoshitsu (2013) - прекрасна романтична драма, толкова недооценена според мен.
8. Karamazov no Kyodai (2013) - падате ли си по съспенси - гледайте го.
9. Unubore Deka (2010) - пак Нагасе Томоя, но не се сдържах да не препоръчам Уноборе. Икута Тома и Канаме Джун също са кюпа.
10. Kazoku Game (2013) - поредната поучителна драма.
11. Ashita, Mama ga Inai (2014) - с тези дечица толкова мъчно ми стана. Ашида Мана е невероятна.
И едно тайландско за цвят:
12. The Teacher's Diary (2014) - ако си мислите, че това е типичната тайландска романтична комедия - грешите. Филмът е много по-дълбок.
Засега тези. Ако излезе още нещо ще попълвам своеобразно списъка.
_________________
- rdmnопитен преводач
- Брой мнения : 645
Дата на присъединяване : 31.12.2011
Години : 48
Местожителство : София
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Вто 6 Сеп - 20:49
Ками, не знам какво си имала предвид с темата , но аз си мислех точно това - както споделяме в разговор и препоръчваме на другите, така да споделим същото и писмено. А ако някой търси препоръка или мнение за даден филм също може да се включи, защо не?
Каква е твоята идея?
Каква е твоята идея?
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Вто 6 Сеп - 23:04
Когато някой филм или сериал ми е харесал, някак и музиката ме е впечатлила. Ето и любимите ми:
- Камимладши преводач
- Брой мнения : 484
Дата на присъединяване : 12.12.2013
Години : 33
Местожителство : Трявна
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Вто 6 Сеп - 23:46
Данче, мила, не ми обръщай внимание, нещо яко съм се объркала.
_________________
- rdmnопитен преводач
- Брой мнения : 645
Дата на присъединяване : 31.12.2011
Години : 48
Местожителство : София
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Сря 7 Сеп - 20:55
mayass написа:Да се включа в темета, но предлагам да има линкове към темата на сериала/филма...
mayass, дала съм линкове, просто трябва да застанеш върху името и да кликнеш.
Мисля си, че е по-добре да казваме по няколко думи за филма, защо го препоръчваме, какво ни е харесало, такива неща. Иначе ми се струва, че сме в "Каталога" - само имена. Тоест идеята е да се говори, да сподели лично мнение.
Не знам де, може пък да не е необходимо. Както си прецените.
- bistraПланински кристал
- Брой мнения : 22
Дата на присъединяване : 27.12.2015
Години : 51
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Сря 7 Сеп - 21:34
Много ви благодаря, момичета. Ще се постарая да наваксам.
- pavlina_Рубинен пламък
- Брой мнения : 3272
Дата на присъединяване : 09.09.2011
Години : 35
Местожителство : Тополовград
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Сря 7 Сеп - 23:57
Нека и аз споделя любимите ми сериали и филми.
The Story of the First King's Four Gods (2007) - това е първата корейска драма, която ме плени към историята на Далечния изток и киното, разбира се.
След това започнах да гледам и Warrior Baek Dong Soo (2011) , What's Up? (2011) , [url= Athena: Goddess of War (2010)] Athena: Goddess of War (2010)[/url] , Sungkyunkwan Scandal (2010) и т.н
Long Love Letter (2002) вече я позабравих, но е увлекателна и добре измислен сюжет.
Kamen Rider Decade тази токусацу драма ме впечатли толкова, че започнах да гледам всички хейсей (2000 нататък) райдъри, дори има два американски сериали към тази група.
Samurai Sentai Shinkenger - Не знам дали някой тук е гледал Пауър рейнджърс, но явно японците първи започнали да правят такива сериали. Може да се каже, че почти японски сентаи има и пауър рейнджърс. Аз започнах да гледам от Hyakujuu Sentai Gaoranger - оригиналната версия на американската Дива сила. Така че ако сте от моето поколение, обезателно гледайте поне някои от тази поредица.
Интересувам се и от японската история: главно гледам сериалите по телевизия NHK - от Fuurin Kazan до Sanada Maru. Много може да се научи от тези драми.
Keizoku (1999) както и останалите филми са невероятно интересни и любими на мен.
Има много други, но за друг път. Главно гледам японски драми, защото са ми любими, както и тайвански и китайски.
The Story of the First King's Four Gods (2007) - това е първата корейска драма, която ме плени към историята на Далечния изток и киното, разбира се.
След това започнах да гледам и Warrior Baek Dong Soo (2011) , What's Up? (2011) , [url= Athena: Goddess of War (2010)] Athena: Goddess of War (2010)[/url] , Sungkyunkwan Scandal (2010) и т.н
Long Love Letter (2002) вече я позабравих, но е увлекателна и добре измислен сюжет.
Kamen Rider Decade тази токусацу драма ме впечатли толкова, че започнах да гледам всички хейсей (2000 нататък) райдъри, дори има два американски сериали към тази група.
Samurai Sentai Shinkenger - Не знам дали някой тук е гледал Пауър рейнджърс, но явно японците първи започнали да правят такива сериали. Може да се каже, че почти японски сентаи има и пауър рейнджърс. Аз започнах да гледам от Hyakujuu Sentai Gaoranger - оригиналната версия на американската Дива сила. Така че ако сте от моето поколение, обезателно гледайте поне някои от тази поредица.
Интересувам се и от японската история: главно гледам сериалите по телевизия NHK - от Fuurin Kazan до Sanada Maru. Много може да се научи от тези драми.
Keizoku (1999) както и останалите филми са невероятно интересни и любими на мен.
Има много други, но за друг път. Главно гледам японски драми, защото са ми любими, както и тайвански и китайски.
_________________
- Камимладши преводач
- Брой мнения : 484
Дата на присъединяване : 12.12.2013
Години : 33
Местожителство : Трявна
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Чет 8 Сеп - 8:28
Е, Павлинче, къде беше на срещата? Щахме да си побъбрим чудесно. Аз бях самотникът, който предпочита да гледа японско пред корейско.
Аз почнах да гледам райдъри 2014. Първо изгледах Кива. Иначе и аз съм съгласна с теб. След ООО малко ги поразводниха. Като гледам постера на последния чак ме хваща страх. Сентайско съм гледала едно, което се излъчваше с Драйв. Гледала съм и Гаро. Той е за по-възрастна аудитория, защото има хорър елементи и голи мацки. След 3-ти сезон и него го поразводниха обаче.
Точно за тайга драмите стана на въпрос на срещата. Питах аз, ама се оказа, че никой не е гледал. Аз много се чудя коя да почна. Всички ми се струват много интересни. Ще се радвам, ако може да ми препоръчаш някоя.
Аз почнах да гледам райдъри 2014. Първо изгледах Кива. Иначе и аз съм съгласна с теб. След ООО малко ги поразводниха. Като гледам постера на последния чак ме хваща страх. Сентайско съм гледала едно, което се излъчваше с Драйв. Гледала съм и Гаро. Той е за по-възрастна аудитория, защото има хорър елементи и голи мацки. След 3-ти сезон и него го поразводниха обаче.
Точно за тайга драмите стана на въпрос на срещата. Питах аз, ама се оказа, че никой не е гледал. Аз много се чудя коя да почна. Всички ми се струват много интересни. Ще се радвам, ако може да ми препоръчаш някоя.
_________________
- pavlina_Рубинен пламък
- Брой мнения : 3272
Дата на присъединяване : 09.09.2011
Години : 35
Местожителство : Тополовград
Re: Препоръчвам, препоръчваш
Чет 8 Сеп - 9:44
Ками написа:Е, Павлинче, къде беше на срещата? Щахме да си побъбрим чудесно. Аз бях самотникът, който предпочита да гледа японско пред корейско.
Аз почнах да гледам райдъри 2014. Първо изгледах Кива. Иначе и аз съм съгласна с теб. След ООО малко ги поразводниха. Като гледам постера на последния чак ме хваща страх. Сентайско съм гледала едно, което се излъчваше с Драйв. Гледала съм и Гаро. Той е за по-възрастна аудитория, защото има хорър елементи и голи мацки. След 3-ти сезон и него го поразводниха обаче.
Точно за тайга драмите стана на въпрос на срещата. Питах аз, ама се оказа, че никой не е гледал. Аз много се чудя коя да почна. Всички ми се струват много интересни. Ще се радвам, ако може да ми препоръчаш някоя.
Аз започнах с аниметата, за които по-рано не знаех, че са японски. Излъчваха ги от два немски канала, все пак бях дете и гледах с интерес, макар и да не разбирах езика. Ками, препоръчвам ти Знамената на самураите, Atsuhime , Ryōmaden , Yae no Sakura и Sanada Maru
Мисля, че голяма част от тези драми са преведени на руски и английски, така че непременно ги гледайте.
_________________
Страница 1 от 2 • 1, 2
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|